Zwroty Reklamacje

1. Wysyłka Twojej paczki


Koszty wysyłki :

Dotpay : Gratis
Przedpłata na konto: Gratis
Przesyłka za pobraniem: 15 zł

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

Dane do przelewu :
Multibank

PL 79 1140 2017 0000 4102 1295 4015

Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

ZARTEX

ul.wrocławska 16

58-309 wałbrzych

tel 0048 514 675 115 ( od 9 do 15 godziny )



KURIER GLS POLAND 

Towar wysyłamy od 1 do 5  dni roboczych, w przypadku zamówienia towaru w sezonie { Pażdziernik / Listopad /Marzec / Kwiećień} czas wysyłki może być przedłuzony do 10 dni roboczych z uwagi na to iż produkty szyte są na bieżąo.Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone.

2.  Zwrot Towaru

Zwrotu można dokonać do 14 dni od otrzymania przesyłki, tylko wówczas gdy jest on do nas odesłany w idealnym stanie ( metka, worek, wieszak) . Prosimy o nie zgłoszenie nam drogą mailową takiego faktu. Przy zakupie wraz z zamówionym towarem otrzymają państwo formularz który należy wypełnić i odesłać wraz z produktem, paragonem, faktura vat . Proszę o podanie numeru zamówienia jest to bardzo ważne. W przypadku ,gdy konieczność odesłania produktu wynika z pomyłki sklepu, wszystkie koszty związane ze zwrotem produktu pokrywa sklep.(przelew bankowy) Zwrot należy wysłać w kwocie nie przekraczającej 20 zł . 

3. Wymiana produktu:

Aby wymienić produkt należy ponownie złożyć  zamówienie na odpowiedni produkt, wybrać formę płatności przelew, nie opłacać zamówienia. Poprawnie wypełniony formularz wraz z paragonem/fakturą należy wysłać na adres wyżej wymieniony . Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Płatnośc za produkt zostanie przeniesina z jednego zamówienia na drógie aby uniknąc wykonywania przelewów. 

 

4. Płatność kartą kredytową i e-przelewem.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

5. Reklamacje
Klient  ma prawo do złożenia reklamacji w przeciągu 2 lat od otrzymania przesyłki nie przekraczając 2 miesięcy od strwierdzenia wady produktu . Reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz krótki opis wady produktu. Reklamacja uwzględniana jest na podstawie paragonu lub faktury. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych . Nie przyjmujemy reklamacji wynikających z mechanicznych uszkodzen, nie  prawidłowej pielęgnaci produktu oraz wynikające ze zużycia w trakcie exploatacji produktu  . 

5. Adres do wysyłki
Wszelkie przesyłki prosimy kierować na adres:

ZARTEX
UL.WROCŁAWSKA 16
58-309 WAŁBRZYCH
sklep@zartex.pl