Zwrot produktu
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony płaszcz, musisz nadać paczkę w ciągu 20 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotu dokonuje poprzez wysyłkę produktu na własny koszt . W mailu, który otrzymałeś o nazwie twoja faktura zakupu, znajdziesz paragon, formularz zwrotu i instrukcję, jak zwrócić produkt. Prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki zwrotnej Formularz Zwrotu.pdf (zartex.pl) Nie możesz dokonywać wielokrotnych zwrotów w ramach tego samego zamówienia. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem ani z paczkomatu. Płaszcz musi być w stanie nienaruszonym i nie może być używany. Jako konsument, jesteś odpowiedzialny za ewentualne zmniejszenie wartości produktu. Aby zwrócić płaszcz, wyślij go na następujący adres:
Zartex s.c. zwrot ,ul. Wrocławska 14 a 58-309 Wałbrzych
Wymiana:
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor w tym samym modelu, możesz to zrobić w ciągu 20 dni od daty otrzymania zamówienia. Wypełnij formularz zwrotu i wpisz na nim informację o chęci wymiany produktu. Następnie wyślij produkt na adres podany do zwrotów. Nie ponosisz dodatkowych kosztów za wymianę. W przypadku chęci wymiany produktu na inny model należy dokonać zwrotu i złożyć ponownie zamówienie.
Błędne zamówienie lub wadliwy produkt:
Jeśli otrzymałeś produkt, który nie jest zgodny z zamówieniem lub jest uszkodzony, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@zartex.pl podając numer zamówienia oraz adres, pod który ma przyjechać kurier. Zorganizujemy odbiór i wymianę produktu jak najszybciej.
Wygodne zwroty
Możesz skorzystać z tańszej opcji zwrotu platformy allekurier.pl
Szanowny kliencie, informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za paczki nadane za pomocą usługi wygodne zwroty. Jeśli masz jakiekolwiek trudności z nadaniem paczki, lub paczka do nas nie doszła, skontaktuj się z nimi pod numerem telefonu 12 345 06 20 lub na adres e-mail biuro@allekurier.pl.