Dostawa i płatności

 

TWOJA PACZKA:

1. Wysyłka

W przypadku kolekcji bieżących czas wysyłki określony jest przy każdym z produktów osobno. W sezonie tj. Październik- listopad - marzec - kwiecień - czas wysyłki może być wydłużony nawet do 10 dni roboczych.

Realizacja zamówień́ płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

Dotpay: Gratis
Przedpłata na konto: Gratis
Przesyłka za pobraniem: 15 zł

2.  Zwrot Towaru

Zwrotu można dokonać w nieprzekraczalnym terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki, tylko wówczas, gdy jest on do nas odesłany w idealnym stanie (metka, worek, wieszak) i nie posiada śladów użytkowania. Prosimy o niezgłoszenie nam drogą mailową takiego faktu. Przy zakupie wraz z zamówionym towarem otrzymają państwo formularz, który należy wypełnić i odesłać wraz z produktem, paragonem, faktura vat. Prosimy o podanie numeru zamówienia. W przypadku, gdy konieczność odesłania produktu wynika z pomyłki sklepu, wszystkie koszty związane ze zwrotem produktu pokrywa sprzedający przelewem bankowym na konto wcześniej podane przez kupującego. Zwrot należy wysłać w kwocie nie przekraczającej 20 zł. 

 

3. Wymiana produktu:

Aby wymienić produkt należy ponownie złożyć zamówienie, wybrać formę płatności przelew - nie opłacać zamówienia. Prosimy o wysłanie maila z prośbą o przeniesienie płatności podając informacja o wymianie wraz z nowym numerem zamówienia. Poprawnie wypełniony formularz wraz z paragonem/fakturą oraz wymienianym produktem należy wysłać na adres sprzedającego. Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Płatność za produkt zostanie przeniesiona w momencie odebrania przez nas przesyłki zwrotnej, nowe zamówienie zostanie zrealizowane nie zwłocznie po jego akceptacji.

 

4. Reklamacje

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przeciągu 2 lat od otrzymania przesyłki nie przekraczając 2 miesięcy od stwierdzenia wady produktu. Reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz krótki opis wady produktu. Reklamacja uwzględniana jest na podstawie paragonu lub faktury. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych. Nie przyjmujemy reklamacji wynikających z mechanicznych uszkodzeń, nieprawidłowej pielęgnacji produktu oraz wynikające ze zużycia w trakcie exploatacji produktu. 


5. Adres do wysyłki


Wszelkie przesyłki prosimy kierować na adres:

ZARTEX / SKLEP
UL.WROCŁAWSKA 16
58-309 WAŁBRZYCH

TEL: 514 675 115
sklep@zartex.pl