Zwrot produktu
Zwrotu możesz dokonać, wysyłając produkt na własny koszt najpóźniej w ciągu 20 dni od daty jego otrzymania. Przesyłkę należy nadać na adres podany poniżej. W wiadomości e-mail o tytule „Twoja faktura zakupu” znajdziesz paragon, formularz zwrotu oraz szczegółową instrukcję, jak bez problemu odesłać produkt. Prosimy, aby wypełnić formularz i dołączyć go do paczki zwrotnej. Warunki zwrotu zostały opisane w naszym regulaminie. Pamiętaj, że jako konsument odpowiadasz za ewentualne zmniejszenie wartości produktu. Aby zwrócić płaszcz, odeślij go na poniższy adres:
Zartex s.c. zwrot ,ul. Wrocławska 14 a 58-309 Wałbrzych
Telefon: +48 74 300 03 03
+48 575004660
FORMULARZ ZWROTU nowy.pdf (zartex.pl)
Wymiana:
Jeśli potrzebujesz wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor w ramach tego samego modelu, możesz to zrobić w ciągu 20 dni od daty otrzymania zamówienia.
-
Wypełnij formularz zwrotu i zaznacz chęć wymiany – dopisz proszę wybrany rozmiar/kolor.
-
Wyślij produkt na adres podany do zwrotów.
Ważne: wymiana nie przedłuża prawa do zwrotu. Zanim odeślesz paczkę, upewnij się, że wybrany wariant będzie dla Ciebie odpowiedni i spełni Twoje oczekiwania. W przypadku chęci wymiany produktu na inny model, należy dokonać zwrotu i złożyć ponownie zamówienie.
Błędne zamówienie lub wadliwy produkt:
Jeśli otrzymałeś produkt, który nie jest zgodny z zamówieniem lub jest uszkodzony, skontaktuj się z nami, pod adresem sklep@zartex.pl podając numer zamówienia, oraz adres pod który ma przyjechać kurier. Zorganizujemy, odbiór i wymianę produktu jak najszybciej będzie to możliwe.
Reklamacje
Jeśli otrzymałaś produkt niezgodny z zamówieniem lub zauważyłaś jego uszkodzenie, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@zartex.pl, podając numer zamówienia oraz adres, pod który ma przyjechać kurier.
Zorganizujemy odbiór i wymianę produktu tak szybko, jak to tylko możliwe, abyś mogła cieszyć się swoim zamówieniem bez żadnych niedogodności.
PPHU ZARTEX Reklamacja, Wrocławska 14 a, 58-309 Wałbrzych
Wygodne zwroty
Możesz skorzystać z korzystniejszej cenowo opcji zwrotu za pośrednictwem platformy allekurier.pl.
Drogi Kliencie, pragniemy poinformować, że nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki nadane poprzez usługę Wygodne Zwroty.
W przypadku jakichkolwiek trudności z nadaniem paczki lub jeśli przesyłka do nas nie dotrze, prosimy o bezpośredni kontakt z operatorem usługi pod numerem telefonu 12 345 06 20 lub adresem e-mail biuro@allekurier.pl.